GAME DEV MONTH 2024 2024-05-30T19:40:33+03:00

Coming Soon

SAVE THE DATE
0
0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec

Eveniment online și offline pentru elevii din toată țara

Joci jocuri video? E timpul să afli cum să le creezi!

În luna mai, vom găzdui o serie de interviuri, workshopuri și concursuri pentru elevii de liceu interesați de industria dezvoltării jocurilor video, din toată țara, pentru a afla mai multe despre ce înseamnă să lucrezi în această  industrie.

Dă scroll și află toate evenimentele și detaliile mai jos!

Înscrie-te AICI pentru a putea participa la game jam, workshopuri și interviuri!

REGULAMENT Vianu Game Jam – Game Development Month 

Agenda evenimentelor: 

*8 mai: Interviu: Bobospider și Andreea Medvedovici Per (director executiv al RGDA) – pe Twitch la  BoboSpider -despre agenda lunii mai

**9 mai, 16:00  Workshop: Intro to Blender, Trainer: Alex Constantinescu, Freelance 3D Artist Online pe zoom AICI

Blender 3D este un program software gratuit de grafică 3D. El poate fi folosit pentru crearea modelelor 3D, mapare UV, texturare, rigging, simularea apei, animatie, randare, particule și alte simulări computerizate, editare non-lineară, compositing și crearea aplicațiilor interactive 3D. 

***15-19 mai Game Jam Vianu – offline la Colegiul Național Tudor Vianu dar și online și va puteți înregistra până pe 10 mai AICI

În cadrul game jamului veți avea un timp efectiv de dezvoltare de 72 de ore. 

IMPORTANT!! Nu e nevoie doar de programatori sau de artiști pentru crearea unui joc. Dacă există elevi interesați care nu au aceste skilluri/competențe dar vor să aducă un sprijin la idea jocului, la cum să îl facă mai distractiv, la texte din joc, la povestea jocului, la project management etc. și ei pot fi parte integrală importantă dintr-o echipă care crează jocuri video.

Mai multe informații despre diferitele roluri dintr-o echipa dezvoltatoare AICI

***16 mai, 13:00 Interviu: CH_Adriana cu Mihai Adamescu, Producer la Electronic Arts Romania – pe Twitch la CH_Adriana despre ce inseamna sa fii un Producer intr-o echipa dezvoltatoare de jocuri si de ce este acest rol important pentru echipa. 

***19 mai 16:00 Workshop: Level Design – what is it, what makes it good?, Trainer: Stefan Zamfir, Game Designer Gameloft – Online pe zoom AICI

***18-21 mai GameJam Timisoara – offline la Colegiul Național C.D. Loga dar și online și va puteți înregistra AICI până pe 15 mai :

În cadrul game jamului veți avea un timp efectiv de dezvoltare de 72 de ore.

*** 23 mai Cluj Workshop on site TBD 

***24 mai workshop TBD -online  

***25 mai interviu: Werty cu Marius Petre, 3D Character Artist in AMC Ro Studio pe contul de Youtube al lui Werty 

*** 30 mai – Online: Bobospider si Andreea Per, testare jocuri castigatoare de la game jamuri si inchidere program – pe Twitch la  BoboSpider

Hosts

BOBOSPIDER
Youtube: 210K 
Bobospider Youtube »
Twitch: 59.8k
Bobospider Twitch »

Andreea Medvedovici Per
LinkedIn Andreea Medvedovici Per

Agenda

8 Mai, ora 19:00

Deschidere Game Development Month
Bobospider

Live pe Twitch

9 mai, ora 12

Deschiderea la Game Jam – Game Development Month

Video

10 Mai, ora 18

Prezentare:
“Roluri in productia de jocuri”

Trainer: Alexandru Padure, Product Owner Playtika

Video

 

9 – 16 Mai

Game Jam – Game Development Month

REGULAMENT

15 Mai, ora 18

Prezentare:
“Game Art 101”
Trainers: Adrian Cruceanu – Art Director, KillHouse Games

Iulia Tivig – 2D/3D Artist, KillHouse Games

Video

 

16 Mai, ora 14:30 – 16:00

Prezentare fizică la Colegiul Naţional de Informatică „Tudor Vianu” din Bucureşti:
“Jocurile – Despre industrie, oportunități și cum sunt făcute”
Trainer: Ștefan Zamfir, Lead Game Designer Gameloft

16 mai, ora 19:30 – 20:30

Workshop Concept Art Sesiunea 1:

 Romanian Mythology Character Design

Trainer: Dragos Timofte

ÎNSCRIERE

Pentru participanti fizici este recomandat sa veniti cu un laptop care are photoshop instalat

21 mai, ora 18

Premierea la Game Jam

22 Mai, ora 18

Workshop :
“Intro to Blender”
Trainer: Alex Constantinescu, 3D Artist Freelance

23 mai, ora 19:30 – 20:30

Workshop Concept Art Sesiunea 2:

 Romanian Mythology Character Design

Trainer: Dragos Timofte

ÎNSCRIERE

Pentru participanti fizici este recomandat sa veniti cu un laptop care are photoshop instalat

27 Mai, ora 18

Prezentare :
“Cum să-ți începi cariera ca dezvoltator de jocuri video”
Trainer: Andrei Istrate

29 Mai, ora 18

Prezentare :
“From Idea to Game”
Trainer: Mihai Chirila, Game Designer Gameloft

30 mai, ora 19:30 – 20:30

Workshop Concept Art Sesiunea 3:

 Romanian Mythology Character Design

Trainer: Dragos Timofte

ÎNSCRIERE

Pentru participanti fizici este recomandat sa veniti cu un laptop care are photoshop instalat

6 iunie, ora 19:30 – 20:30

Workshop Concept Art Sesiunea 4:

 Romanian Mythology Character Design

Trainer: Dragos Timofte

ÎNSCRIERE

Pentru participanti fizici este recomandat sa veniti cu un laptop care are photoshop instalat

Luni, Ora: 20:00 (1h)

Tema de discuție: Ce este Game Development Week, care este programul săptămânii, despre industria game dev din România și ce oportunități există pentru elevii interesați de domeniu.

Interviu Andreea Per, Executive Director at RGDA

Urmareste tot interviul pe Bobospider’s stream »

Marți, Ora: 20:00 (1h)

Tema de discuție: Ce înseamnă să fii level designer, să creezi hărti și nivele pentru un joc video, while also being a rockstar (Sick e și baterist la Om la Luna).

Interviu LIVE cu Adrian Malaroiu, Level Design (KillHouse Games)
Urmareste tot interviul pe Bobospider’s stream »

Miercuri, Ora: 21:00 (1h)

Tema de discuție: Ce înseamnă să fii 3D artist pentru jocuri video și cum poți să transformi pasiunea ta pentru desen într-o meserie cu multe satisfacții. 

Interviu cu Madalina Pomparau (AMC Romania)
Urmareste tot interviul pe Werty’s stream »

Joi, Ora: 20:00 (1h)

Tema de discuție: Ce înseamnă să fii game designer, cum creezi mecanicile unui joc, ce importanță au detaliile în această meserie. 

Interviu cu Ionuț Solomon, game designer (Ten Square Games)
Urmareste tot interviul pe Bobospider’s stream »

Vineri, Ora: 20:00 (1h)

Tema de discuție: Despre experiența realizării primului joc video ca elev

Interviu cu Patrice, elevul din București care a dezvoltat un joc video după ce a învățat să folosească engine-ul Unity singur. 
Urmareste tot interviul pe Werty’s stream »

Workshops

Juriu Game Jam

Alex Chica, Studio Technical Director (EA)

Teodor Ionescu, Senior Game Engineer (Amber)

Cristina Gheorghe, Senior Project Manager | Senior Producer (MPG)

Calin Cretu, Level Designer (Gameloft)

Alex este director tehnic la EA Romania, cu peste 20 de ani de experiență în industria jocurilor. A lucrat în trecut la Gameloft, unde a ocupat diverse poziții, de la programator la producător.

Teodor este programator senior la Amber Studio, cu peste 15 ani de experiență în industria jocurilor video. A lucrat anterior la EA, dar și ca dezvoltator independent.

Cristina este Senior Project Manager / Producer  la The Multiplayer Group, având o experiență de peste 13 ani în industria jocurilor video. A lucrat anterior la Ubisoft, unde a parcurs o gamă largă de poziții, de la game tester până la Compliance & Certification Specialist.

Calin este Level Designer la Gameloft România, având o experiență de peste 9 ani în industria jocurilor video. De-a lungul carierei sale, a parcurs diverse etape ale designului de jocuri video, de la Game Designer până la Live Ops Designer.

Premii

Criteriile de selectie:

  • Involvement – cat de implicat si muncitor este candidatul in dezvoltarea proiectului
  • Production – se vor analiza doar taskurile in directa responsabilitate a candidatului, nu intreg proiectul din care face parte
  • Quality – se va evalua calitatea muncii produse (audio, grafica, programare, design, management)

Criteriile de selectie:

  • Elevi clasa 11-12 (acceptare conditionata de media la bac la mate)
  • Interviu
  • Bursa va fi pentru oricare din programele de facultate la care vor dori sa se inscrie elevii. Costul total pe an este de 9300 euro. Programele de facultate se desfasoara pe o perioada de 3 ani. Din aceasta suma de 9300 euro pe an, li se va aplica bursa obtinuta, asadar taxa va deveni de 4300 euro/an, adica 1435 euro/ trimestru sau  daca e sa calculam un cost lunar, acesta ar fi 359 euro/luna.
  • Pentru programele de facultate Computer Arts& Animation este nevoie de un portofoliu cu 10 lucrari (aici este un ghid cu sfaturi de la Abertay University pentru construirea acestui portofoliu: https://www.abertay.ac.uk/courses/undergraduate/computer-arts-e-portfolio/).
  • Pentru Programele Game Engineering si Game Design and Development nu este nevoie de portofoliu.

Organizator

Parteneri