Eveniment online și offline pentru elevii din toată țara
Joci jocuri video? E timpul să afli cum să le creezi!
În luna mai, vom găzdui o serie de interviuri, workshopuri și concursuri pentru elevii de liceu interesați de industria dezvoltării jocurilor video, din toată țara, pentru a afla mai multe despre ce înseamnă să lucrezi în această industrie.
Dă scroll și află toate evenimentele și detaliile mai jos!
Înscrie-te AICI pentru a putea participa la game jam, workshopuri și interviuri!
Agenda evenimentelor:
*8 mai: Interviu: Bobospider și Andreea Medvedovici Per (director executiv al RGDA) – pe Twitch la BoboSpider -despre agenda lunii mai
**9 mai, 16:00 Workshop: Intro to Blender, Trainer: Alex Constantinescu, Freelance 3D Artist Online pe zoom AICI
Blender 3D este un program software gratuit de grafică 3D. El poate fi folosit pentru crearea modelelor 3D, mapare UV, texturare, rigging, simularea apei, animatie, randare, particule și alte simulări computerizate, editare non-lineară, compositing și crearea aplicațiilor interactive 3D.
***15-19 mai Game Jam Vianu – offline la Colegiul Național Tudor Vianu dar și online și va puteți înregistra până pe 10 mai AICI
În cadrul game jamului veți avea un timp efectiv de dezvoltare de 72 de ore.
IMPORTANT!! Nu e nevoie doar de programatori sau de artiști pentru crearea unui joc. Dacă există elevi interesați care nu au aceste skilluri/competențe dar vor să aducă un sprijin la idea jocului, la cum să îl facă mai distractiv, la texte din joc, la povestea jocului, la project management etc. și ei pot fi parte integrală importantă dintr-o echipă care crează jocuri video.
Mai multe informații despre diferitele roluri dintr-o echipa dezvoltatoare AICI
***16 mai, 13:00 Interviu: CH_Adriana cu Mihai Adamescu, Producer la Electronic Arts Romania – pe Twitch la CH_Adriana despre ce inseamna sa fii un Producer intr-o echipa dezvoltatoare de jocuri si de ce este acest rol important pentru echipa.
***19 mai 16:00 Workshop: Level Design – what is it, what makes it good?, Trainer: Stefan Zamfir, Game Designer Gameloft – Online pe zoom AICI
***18-21 mai GameJam Timisoara – offline la Colegiul Național C.D. Loga dar și online și va puteți înregistra AICI până pe 15 mai :
În cadrul game jamului veți avea un timp efectiv de dezvoltare de 72 de ore.
*** 23 mai Cluj Workshop on site TBD
***24 mai workshop TBD -online
***25 mai interviu: Werty cu Marius Petre, 3D Character Artist in AMC Ro Studio pe contul de Youtube al lui Werty
*** 30 mai – Online: Bobospider si Andreea Per, testare jocuri castigatoare de la game jamuri si inchidere program – pe Twitch la BoboSpider
Hosts
BOBOSPIDER
Youtube: 210K
Bobospider Youtube »
Twitch: 59.8k
Bobospider Twitch »
Andreea Medvedovici Per
LinkedIn Andreea Medvedovici Per
Agenda
10 Mai, ora 18
Prezentare:
“Roluri in productia de jocuri”
Trainer: Alexandru Padure, Product Owner Playtika
15 Mai, ora 18
Prezentare:
“Game Art 101”
Trainers: Adrian Cruceanu – Art Director, KillHouse Games
Iulia Tivig – 2D/3D Artist, KillHouse Games
16 Mai, ora 14:30 – 16:00
Prezentare fizică la Colegiul Naţional de Informatică „Tudor Vianu” din Bucureşti:
“Jocurile – Despre industrie, oportunități și cum sunt făcute”
Trainer: Ștefan Zamfir, Lead Game Designer Gameloft
16 mai, ora 19:30 – 20:30
Workshop Concept Art Sesiunea 1:
Romanian Mythology Character Design
Trainer: Dragos Timofte
Pentru participanti fizici este recomandat sa veniti cu un laptop care are photoshop instalat
21 mai, ora 18
Premierea la Game Jam
22 Mai, ora 18
Workshop :
“Intro to Blender”
Trainer: Alex Constantinescu, 3D Artist Freelance
23 mai, ora 19:30 – 20:30
Workshop Concept Art Sesiunea 2:
Romanian Mythology Character Design
Trainer: Dragos Timofte
Pentru participanti fizici este recomandat sa veniti cu un laptop care are photoshop instalat
27 Mai, ora 18
Prezentare :
“Cum să-ți începi cariera ca dezvoltator de jocuri video”
Trainer: Andrei Istrate
29 Mai, ora 18
Prezentare :
“From Idea to Game”
Trainer: Mihai Chirila, Game Designer Gameloft
30 mai, ora 19:30 – 20:30
Workshop Concept Art Sesiunea 3:
Romanian Mythology Character Design
Trainer: Dragos Timofte
Pentru participanti fizici este recomandat sa veniti cu un laptop care are photoshop instalat
6 iunie, ora 19:30 – 20:30
Workshop Concept Art Sesiunea 4:
Romanian Mythology Character Design
Trainer: Dragos Timofte
Pentru participanti fizici este recomandat sa veniti cu un laptop care are photoshop instalat
Juriu Game Jam
Alex Chica, Studio Technical Director (EA)
Teodor Ionescu, Senior Game Engineer (Amber)
Cristina Gheorghe, Senior Project Manager | Senior Producer (MPG)
Calin Cretu, Level Designer (Gameloft)
Alex este director tehnic la EA Romania, cu peste 20 de ani de experiență în industria jocurilor. A lucrat în trecut la Gameloft, unde a ocupat diverse poziții, de la programator la producător.
Teodor este programator senior la Amber Studio, cu peste 15 ani de experiență în industria jocurilor video. A lucrat anterior la EA, dar și ca dezvoltator independent.
Cristina este Senior Project Manager / Producer la The Multiplayer Group, având o experiență de peste 13 ani în industria jocurilor video. A lucrat anterior la Ubisoft, unde a parcurs o gamă largă de poziții, de la game tester până la Compliance & Certification Specialist.
Calin este Level Designer la Gameloft România, având o experiență de peste 9 ani în industria jocurilor video. De-a lungul carierei sale, a parcurs diverse etape ale designului de jocuri video, de la Game Designer până la Live Ops Designer.
Premii
Criteriile de selectie:
- Involvement – cat de implicat si muncitor este candidatul in dezvoltarea proiectului
- Production – se vor analiza doar taskurile in directa responsabilitate a candidatului, nu intreg proiectul din care face parte
- Quality – se va evalua calitatea muncii produse (audio, grafica, programare, design, management)
Criteriile de selectie:
- Elevi clasa 11-12 (acceptare conditionata de media la bac la mate)
- Interviu
- Bursa va fi pentru oricare din programele de facultate la care vor dori sa se inscrie elevii. Costul total pe an este de 9300 euro. Programele de facultate se desfasoara pe o perioada de 3 ani. Din aceasta suma de 9300 euro pe an, li se va aplica bursa obtinuta, asadar taxa va deveni de 4300 euro/an, adica 1435 euro/ trimestru sau daca e sa calculam un cost lunar, acesta ar fi 359 euro/luna.
- Aici sunt detaliate toate detaliile legate de taxe: https://echo-school.ro/fees-and-scholarships/
- Aici sunt detalii legate de procesul de admitere: https://echo-school.ro/how-to-apply/
- Pentru programele de facultate Computer Arts& Animation este nevoie de un portofoliu cu 10 lucrari (aici este un ghid cu sfaturi de la Abertay University pentru construirea acestui portofoliu: https://www.abertay.ac.uk/courses/undergraduate/computer-arts-e-portfolio/).
- Pentru Programele Game Engineering si Game Design and Development nu este nevoie de portofoliu.
Organizator