GAME DEV MONTH 2025 2025-05-15T15:01:39+03:00

Coming Soon

SAVE THE DATE
0
0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec

Eveniment online și offline pentru elevii din toată țara

INREGISTREAZA-TE LA GAME JAM

Joci jocuri video? E timpul să afli cum să le creezi!

În luna mai, vom găzdui o serie de interviuri, workshopuri și concursuri pentru elevii de liceu interesați de industria dezvoltării jocurilor video, din toată țara, pentru a afla mai multe despre ce înseamnă să lucrezi în această  industrie.

Dă scroll și află toate evenimentele și detaliile mai jos!

Înscrie-te AICI pentru a putea participa la game jam, workshopuri și interviuri!

REGULAMENT Vianu Game Jam – Game Development Month 

Agenda evenimentelor: 

*8 mai: Interviu: Bobospider și Andreea Medvedovici Per (director executiv al RGDA) – pe Twitch la  BoboSpider -despre agenda lunii mai

**9 mai, 16:00  Workshop: Intro to Blender, Trainer: Alex Constantinescu, Freelance 3D Artist Online pe zoom AICI

Blender 3D este un program software gratuit de grafică 3D. El poate fi folosit pentru crearea modelelor 3D, mapare UV, texturare, rigging, simularea apei, animatie, randare, particule și alte simulări computerizate, editare non-lineară, compositing și crearea aplicațiilor interactive 3D. 

***15-19 mai Game Jam Vianu – offline la Colegiul Național Tudor Vianu dar și online și va puteți înregistra până pe 10 mai AICI

În cadrul game jamului veți avea un timp efectiv de dezvoltare de 72 de ore. 

IMPORTANT!! Nu e nevoie doar de programatori sau de artiști pentru crearea unui joc. Dacă există elevi interesați care nu au aceste skilluri/competențe dar vor să aducă un sprijin la idea jocului, la cum să îl facă mai distractiv, la texte din joc, la povestea jocului, la project management etc. și ei pot fi parte integrală importantă dintr-o echipă care crează jocuri video.

Mai multe informații despre diferitele roluri dintr-o echipa dezvoltatoare AICI

***16 mai, 13:00 Interviu: CH_Adriana cu Mihai Adamescu, Producer la Electronic Arts Romania – pe Twitch la CH_Adriana despre ce inseamna sa fii un Producer intr-o echipa dezvoltatoare de jocuri si de ce este acest rol important pentru echipa. 

***19 mai 16:00 Workshop: Level Design – what is it, what makes it good?, Trainer: Stefan Zamfir, Game Designer Gameloft – Online pe zoom AICI

***18-21 mai GameJam Timisoara – offline la Colegiul Național C.D. Loga dar și online și va puteți înregistra AICI până pe 15 mai :

În cadrul game jamului veți avea un timp efectiv de dezvoltare de 72 de ore.

*** 23 mai Cluj Workshop on site TBD 

***24 mai workshop TBD -online  

***25 mai interviu: Werty cu Marius Petre, 3D Character Artist in AMC Ro Studio pe contul de Youtube al lui Werty 

*** 30 mai – Online: Bobospider si Andreea Per, testare jocuri castigatoare de la game jamuri si inchidere program – pe Twitch la  BoboSpider

Agenda

5 Mai, ora 18:00

Deschidere Game Development Month

Live pe Youtube

6 Mai, ora 17:00

Sfaturi și trucuri înainte de un Game Jam – Bogdan Trau, 3D Level Design Guild Lead @ AMBER

Live pe Youtube

7 Mai, ora 18:00

Roluri în producția de jocuri – Alexandru Padure, Games Producer @ ASSIST Software

Live pe Youtube

8 Mai, ora 18:00

Fast development in Unity from idea to polish – Nikolas Flow, Indie Developer & Technical Artist

Live pe Youtube

12 Mai, ora 17:00

Procesul de producție al unui joc video explicat simplu – Eugen Sfirlos, Head of Production @ AMC Studio

Live pe Youtube

14 Mai, ora 18:00

The Prototyping Journey in Game Design – Stefan Zamfir, Senior System Designer & Level Designer

Live pe Youtube

20 Mai, ora 18:00

Intro to Level Design – a presentation for total beginners – Daria Geagăn, Game Design graduate & Associate Quality Designer @ Electronic Arts

Live pe Youtube

21 Mai, ora 17:00

Level Up cu AI. Cum tehnologia transformă gaming – Oana Rinaldi, Machine Learning Engineer @ Playtika

Live pe Youtube

22 Mai, ora 18:00

Intro to Low Poly Art – Voicu Adrian, 3D Artist @ EvilStar Studios

Live pe Youtube

28 Mai, ora 17:00

Interviu cu Claudiu Ionita, Senior R&D Director @ Playtika

Live pe Youtube

15 Aprilie – 17 Mai

   Perioada de înscriere Game Jam

ÎNSCRIERE

REGULAMENT


19 Mai

Webinar deschidere

Live pe Youtube


19 – 25 Mai

Perioadă dezvoltare jocuri de către participanți


26 – 28 Mai

Perioadă de evaluare a jocurilor dezvoltate


29 Mai

Anunțarea echipei câștigătoare

Live pe Youtube


30 Mai

 Let’s Play – Ne jucam pe Youtube jocurile de la game jam.

Live pe Youtube

Luni, Ora: 20:00 (1h)

Tema de discuție: Ce este Game Development Week, care este programul săptămânii, despre industria game dev din România și ce oportunități există pentru elevii interesați de domeniu.

Interviu Andreea Per, Executive Director at RGDA

Urmareste tot interviul pe Bobospider’s stream »

Marți, Ora: 20:00 (1h)

Tema de discuție: Ce înseamnă să fii level designer, să creezi hărti și nivele pentru un joc video, while also being a rockstar (Sick e și baterist la Om la Luna).

Interviu LIVE cu Adrian Malaroiu, Level Design (KillHouse Games)
Urmareste tot interviul pe Bobospider’s stream »

Miercuri, Ora: 21:00 (1h)

Tema de discuție: Ce înseamnă să fii 3D artist pentru jocuri video și cum poți să transformi pasiunea ta pentru desen într-o meserie cu multe satisfacții. 

Interviu cu Madalina Pomparau (AMC Romania)
Urmareste tot interviul pe Werty’s stream »

Joi, Ora: 20:00 (1h)

Tema de discuție: Ce înseamnă să fii game designer, cum creezi mecanicile unui joc, ce importanță au detaliile în această meserie. 

Interviu cu Ionuț Solomon, game designer (Ten Square Games)
Urmareste tot interviul pe Bobospider’s stream »

Vineri, Ora: 20:00 (1h)

Tema de discuție: Despre experiența realizării primului joc video ca elev

Interviu cu Patrice, elevul din București care a dezvoltat un joc video după ce a învățat să folosească engine-ul Unity singur. 
Urmareste tot interviul pe Werty’s stream »

Juriu Game Jam

Alexandru Padure, Games Producer  | ASSIST Software

Stefan Zamfir

Stefan Zamfir, Senior System Designer/Level Designer | ECHO School

Madalina Niculae, Lead Producer | Improbable

Iulia Tivig, 2D/3D Artist | KillHouse Games

Premii

Informații premii EA Romania:

  • Fiecare membru din echipele de pe locul 1,2 și 3 vor primii câte un joc de la EA Romania. 
  • Exemplu de joc (EA SPORTS FC™ 25)

Criteriile de selecție pentru ECHO School:

  • Elevi în clasa 11-12 (Înscriere posibilă chiar înainte de bacalaureat)
    • Dacă câștigatorii nu se afla în clasa 11-12, bursele vor merge la următori. (Locul 4,5,6, etc.)
  • Acceptare condiționată de o medie minimă de 7.5 la bac și nivel B2 de engleză
  • Interviu
  • Bursa poate fi folosită pentru oricare dintre programele de facultate alese de elevi. Costul total al unui an de studii este de 9.800 de euro, iar durata programului este de 3 ani. Valoarea bursei obținute va fi dedusă anual din această sumă.
  • Pentru programele de facultate Computer Arts& Animation este nevoie de un portofoliu cu 10 lucrări (aici este un ghid cu sfaturi de la Abertay University pentru construirea acestui portofoliu: https://www.abertay.ac.uk/courses/undergraduate/computer-arts-e-portfolio/).
  • Pentru Programele Game Engineering și Game Design and Development nu este nevoie de portofoliu.

Organizator

Parteneri